niende februar totusenogti

er en drittdag. snakk om at fredag den 13 er, pøff.
hele dagen min har bare vært tull.
♦eg mangler klær. og har ikke penger til å kjøpe nye.
♦ Først hadde vi prøvevalg av fag, og eg hadde lyst til å gå historie og filosofi 1 vg2, men får tydligvis ikke lov lenger siden eg går på "formgivning med allmenn", det burde heller hete det omvendte, for vi har nesten ikke kunstfag igjen. og så i dag fikk eg vite at eg må velge internasjonal engelsk, IT eller biologi på vg2.
♦søsteren min skal i dusjen før meg. vil det si at hun bruker opp alt varmtvannet for endte gang og at eg må stå under isvann igjen?
♦mere lekser.

typisk dårlig dag. nå bare venter eg på mer.

2 kommentarer
    1. Hei! Beklager at dette ikke er relatert til det du skriver om, men jeg har fått en utfordring på bloggen min som jeg gjerne vil gi videre til deg. Den går ut på å skrive 10 ting du vil gjøre før du dør:) Håper selvfølgelig at du tar utfordringen, og gi meg gjerne beskjed om du gjør det. Så kommer jeg og ser på innlegget ditt:D

Siste innlegg