shopping på ikea for skolen’s penger. (16.03.10)

det første eg gjør (etter å ha sovet godt og lykkelig i natt) er å gå nedover veien med snø under skoene (og alle plasser rundt meg) mens eg hører de fine fuglene synger vårsanger. (hint til at eg vil ha vår)

Så tenker eg: i dag kommer det til å bli en kjempe rolig dag sikkert.
omtrent det første som skjer er at eg og eirin reiser til åsane. helt på starten på dagen for åå kjøpe fine rammer til skolen!
Såklart på skolen sin regning. det er faktisk utrolig gøy.
så var vi ankommet Ikea. Karoline var så omtenksom og kom og hjalp to stakkarar som meg og eirin med å finne rammer. selv om hun var syk.

når vi hadde fyllt opp vognen med… mange nok (komt ut av telling) rammer, gikk vi fornøyd til kassen med en rekvisisjon fra skolen.
Helt til det viste seg at vi måtte opp i andre etasje og få et nummer på den, før vi kunne plassere oss i den evinlige køen nede. så gøy. kjøpte mange rammer for mye penger.
men vi mistet bussen. og mistet to timer naturfag, på grunn av det. klager ikke : )

0 kommentarer

Siste innlegg