min natt

eg sovnet 12. sov søtt til 3. helt til hun her vekket meg.

hun hadde tatt hele dynen min. vet ikke helt hvordan.

så sovnet eg søtt igjen til klokken 05.20. da våknet eg av han her.

han stod og bjeffet. leeeenge. så eg fikk ikke sove igjen.

og da oppdaget eg at jentepusen min hadde flyttet seg fra dynen. så eg løftet litt på den for å balle meg inn.
og da oppstod det voldsom dramatikk.

– Dolly flaug over pulten min. hun ble så skremt av den store dynen min.
så skled hun bortover gulvet, med klørne som skrapte i gulvet.
så snart hun fikk det som hun ville. tok hun full spurt under sengen min.
da hørte eg bare en masse ting som ble kastet til side. fordi hun brøytet seg gjennom av redsel.

beklager, Dolly. For eg begynte å le. masse. for det var så komisk. (eg må le litt nå og)

0 kommentarer

Siste innlegg