171010

Før høstferien kom frem bak skyene. så var finfine her hos meg. han, pappa og meg begravet Honny<3

Finfine og eg har kost oss veldig mye. og slappet av sammen, og vært lykkelig. Vi har laget vafler, sett filmer, gått turer.

da torsdagen kom, så var eg med finfine hjem. og eg var med på tretimerstur fra Fløyen til Svartediket og ned igjen til byn. superfintvær og superfintur.


Verdens fineste<3


og alle er glade på tur.

Det eneste som var. var solen – sterk sol.

Her får eg holdt hånden foran, og sett noe.


Her får ikke hånden min være oppe å lage skygge. Nesten en nys.


og nys, borte vekk.

Etter turen. Så var det hjem, dusje, skifte og superfin resturant.

De hadde supermye god mat. Potetkjelleren.
Bilde oppe er noe vi fikk før foretten. Så fikk vi sopp og litt grønt til forett og saus(nam), så til hovedrett: hjortekjøtt og poteter og supergodt sø(nam), og så til dessert: sjokolademoussekake med pæresorbé og karmel ++ ! (NAM)

stappmett, og reiste lykkelig hjem.

 

Hva har du gjort på i ferien ?
Hva er din favoritt mat?

 

2 kommentarer
    1. naam maten virket god.
      favorittmaten min er kanskje blomkålsuppe. eller kjøtt og pomfri og salat og sopp og sånn. og fløtegratinerte poteter. og hjemmelaget bearnaisesaus. ah, jeg liker all mat.

Siste innlegg