Finally

Så for meg at det var skikkelig kaldt ute i dag. Så har rett og slett gruet meg mer til å ut å løpe. Men, det må gjøres! Så i dag tok det litt lenger tid enn vanlig å komme meg ut. Det hjalp mye at det var sol og lite vind, heldigvis. Og nå er eg veldig glad for det. Har forbedret hver kilometeter eg legger bak meg med et minutt! Og på styrken etterpå har det også gått riktig vei. Før ble eg sliten etter 20 situps, og magen døde av selg selv da, men med jevnlig trening av det nå, så har eg klart å komme meg opp i 70 situps på to-tre uker nå! Er stolt av meg selv. Det har eg lov å si nå.  
Det har gått fremover de siste ukene nå, så nå må eg bare gi alt eg har før julebordet! Målet er å se bra ut i kjolen eg skal ha på meg! Det blir den beige eg kjøpte på nelly nylig. 

 

2 kommentarer

Siste innlegg