Onsdag

I dag har eg hatt Tonjedag og slappet helt av. Skeiet helt ut med å ha spist godteri og chips på en onsdag og sett på serier. Før eg gikk en tur mens solen skinte og fuglene skreik (måsene). Når eg kom tilbake fra turen begynte eg på middagen. Personlig har eg en liste eg har skrevet over mål og ting eg vil gjøre i løpet av 2014. Et av disse er å utfordre meg selv i matveien. Siden eg er helt elendig kokk, så må eg bare øve. Og det syns eg passer veldig godt nå når eg er helt alene i leiligheten og må spise opp alt om det så smaker dritt. Det endte med ovnsbakt ørret og pastinakk. Litt annerledes enn ellers sikkert, siden eg måtte bruke det eg hadde. Så eg krydret rømme, stekte champignon (la det i bunnen og rømmen oppå) sitronskiver oppå rømmen, to ørret stykker og litt flere sitronskiver. Pastinakken ble kokt og most. Det var faktisk godt. Så burde kanskje lage det flere ganger mens eg er alene, siden Espen ikke liker sitron smaken med laks/ørret. Resten av kvelden blir å slappe av med suits før eg leser bok på sengen:) Viktig å nyte livet av og til!

1 kommentar

Siste innlegg