Daytrip

Nå i det siste har det skjedd mye, og det skal fortsatt skje mye fremover. Men bare bra ting, så gleder meg  🙂

Nå i helgen var eg en tur opp til Gardermoen militære flystasjon for å besøke Espen. Har ikke sett han siden han dro i starten av mars. Og da tok vi en tur over grensa. Det var fint å få lufta vetet litt. Eg som er veldig glad i å reise. Da fikk vi også handlet mye vi trengte og ønsket oss til en mye billigere pris. Og så er det så deilig med sol og litt varmere vær. Det gjør dagen så mye bedre! Det ble en del godteri, litt rødvin og mangolikør (tror eg kan leve på den mangolikøren, den smaker så himla godt!) Det ble også en ny bluse og en ny skjorte. Og to nye sko, som tåler litt. De andre skoene mine som eg brukte hele tiden, ramlet plutselig sålen av, og det ble krise banan for hvilke sko eg plutselig kunne gå i da. Men nå er problemet løst. Resten av helgen har vi trent og slappet av. Spist mye godteri og sett/spilt pokemon (haha, Espen og eg har begynt å se og spille det etter gammelt. Er faktisk litt gøy.) Utenom dette har eg også tatt teoriprøven til bil. Og bestått. Det er en veldig deilig følelse å være ferdig med. Og nå øyeblikk skal eg avgårde og hente to små krabater som skal flytte inn her med meg. Så har mye å glede meg til! 

0 kommentarer

Siste innlegg