Anbefaling

Tenkte å komme med en anbefaling angående sted når det gjelder syn og briller. Så hvis du bor i nærheten av Kristiansand eller i Kristiansand, og har vurdert å sjekke synet, eller kanskje bare er misfornøyd med der du sjekker synet fra før av. Så er Specsavers Kristiansand et veldig fint sted å gå. På det tidspunktet jeg fant ut at jeg burde sjekke synet mitt var da jeg stod å ventet på bussen. I Kristiansand har de en ordning på bussene at M1 er farget grønn, M2 er rød og M3 er blå. Det står selvsagt destinasjonen bakom disse fargede firkantene, men eneste grunnen til at jeg visste når min buss kom, var at jeg så grønnfargen. Hadde ikke nubbesjanse til å faktisk lese hva som stod på.

Så jeg endte opp hos Specsavers Kristiansand. Først fikk jeg vanlige briller, det tok meg først to timer å finne noen jeg likte godt, før jeg ikke klarte å bestemme meg, så jeg fikk de på hjemlån så Espen kunne si sin mening. Med andre ord, veldig godt utvalg. Og hvis man trenger hjelp til justering av styrke eller endring på selve brillene hjelper de deg gladelig. Så nå har jeg vært inne og fått meg solbriller også derfra. Men siden jeg har flyttet fikk jeg ikke muligheten til å hente de i butikken, så de sendte de i posten til meg. Utrolig bra service og bra folk! 

Dette er ikke noe annonse. Bare at jeg er veldig fornøyd med de. 

Solbrillene er fra Cheap Monday.

0 kommentarer

Siste innlegg