Fit&Smart

Tidligere nevnte jeg at jeg har bestilt i fra gymgrossisten. Jeg har aldri prøvd noe av dette før nå. Og det er for tidlig til at jeg kan si om noe funker eller ikke. (Bortsett fra drikkeflasken, den er helt knall!) Ellers tenkte jeg kunne vise hva jeg fikk med i pakken. 

15 femmesnack og 1 goodlife mint temptation. Jeg bestilte proteinpulveret i sjokoladesmak og vaniljesmak. Hittil har jeg kun drukket på den med sjokoladesmak. (supergodt med melk!) Egentlig så er jeg ikke så nøye med hva jeg spiser akkurat nå i starten av hele prosessen. Men femmesnack kommer godt med når jeg vil ha noe godt å knaske på om kvelden. Da tar jeg en slik i stedet for godteri. 

Fit&Smart vitamin kommer godt med for alle kvinner. Det inneholder alt mulig av vitaminer, så mye bra med den. ZMA Hardcore inneholder hovedsakelig zink, magnesium og vitamin B6. Man tar da to kapsler to timer før du skal legge, så skal det hjelpe deg å sove, og slik at du restituerer bedre over natten. 

Og shakeren/drikkeflaska er veldig praktisk bygget. Den består av flere deler. Helt i bunnen er det målebeger til pulver, så er det den delen hvor du kan faktisk legge piller oppi eller andre ting om du måtte ønske det. Man kan ta ut skilleveggene. Disse kan du skru fast i flasken og ha med deg overalt. På selve flasken er det også laget et hull så du kan henge skapnøkler på eller hva du måtte ønske. Oppi flasken er det også et nett, det er for å lettere unngå at pulveret klumper når du rister og blander det. I motsetning til andre flasker, så kan du enkelt hekte av/på nettet til lokket så lettere å vaske og mister ingenting heller. 

 

Har du prøvd noe proteinpulver før? Eller noen produkter du er veldig fornøyd med innen trening/kosthold?

 

IKKE Sponset.

0 kommentarer

Siste innlegg