Storm

Jeg må bare få dette av hjertet. Jeg har væt ute nå, i stormen helt ute ytterst ved havgapet. Først måtte jeg ut for mer melk. Men så kom de sterke vindkastene, som surret så hardt i mot at de lekte med beina mine og bestemte litt hvor jeg skulle sette de ned. Så jeg bestemte meg for å dra ut å utforske mer.

Når du går i mot, med sterk vind i ansiktet, ubeskrivelig. Kaster opp små dråper og regn så hardt i ansiktet at det føles som steinkuler som smelter inn i huden din. Så rå naturkrefter når du står sidelengs for å kunne hele tatt stå oppreist og få med seg de mange meter bølgene som braker. Så majestetisk og store bølger. Du trenger ikke å snakke, for ingen kan høre deg i suset fra vinden og bølgebraket på havet. Det er nesten magisk. Adrenalinet kicker litt inn, da du faktisk ikke har helt kontroll på din egen kropp som følger med der vindretningen går. Det var mange som samlet seg der, store og små. Var en del barn som falt med vinden. 

 

Alt er så hjerterått. Naturen gir og naturen tar. Akkurat nå sitter jeg endelig trygt inne i stuen. Det blåser så kraftig at lyset har gått alle steder i huset bortsett fra gangen, og det er så vidt det lyser. Mobilen er tom for strøm, og det eneste jeg har er wifi, så lenge den holder. En kan aldri bli nok forbauset over naturen, hvor hjerterått det kan være.

0
0
1
11
66
tonjejuvik
1
1
76
14.0

Normal
0

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Jeg har tatt noen bilder, men jeg får vise dere senere. Prøver å spare mest mulig strøm på dataen så jeg vertfall kan få ladet mobilen på den måten 🙂 Ha en god helg alle sammen!

PS: Skrev dette og idet jeg skulle poste det forsvant internett også.. Håper dere har hatt en bra helg 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg