Pust I bakken!

I dag fikk eg sovet ut. Tror eg. Hadde på vekking 09.30, kom meg ut av senga rundt 10. Typisk meg, klarer aldri å komme meg ut på et blunk lenger,  med mindre eg har forsovet meg. Det ble frokost, og klargjøring til jobb. Skulle et ærend I byen for jobben, så var ute døra 12. Det gikk litt raskere enn tenkt, så hadde 50 min til gode før eg skulle på min “vakt”. Da ble det innom XXL. Møtt en kjempehyggelig mann som ga meg gode tips og som lærte meg mye om ting eg trenger. Men endte opp med to sluker (til ørret) og en makkaboks!

Jobba fra 14-21.30, hjemme klokka 22, før det ble litt mat, støvsuge hele leiligheten, vaske,  tørke og brette klær. Ordne med marsvina og klø de litt på hue. Før eg fikk prøvd noe av de nye klærne butikken har fått inn! Superfine!

Så nå sitter eg her og er halvveis pest! Har jo gått en del I dag også. Og må nesten komme meg I seng og sove. Vil egentlig opp litt tidlig imorgen og fiske litt før jobb!

Noen andre der ute som liker å fiske?
 

 Innlegget inneholder annonselink.

 


#Friluftsliv “friluftslivåret2015 #fiske #mote #klær #mappstore #hverdag

1 kommentar

Siste innlegg