Fisking og mote

Alle som kjenner meg vet at eg har to svært ulike sider som eg liker veldig godt. Ene er mote, høyhælte sko og stase meg litt opp (uten at det blir for mye) Og den andre er å Være I naturen, fiske, gå turer I skog og mark. Det varierer til tider hva eg har lyst til å gjøre mest, men eg må ha begge deler, ellers funker det ikke. Får eg ikke dratt på fisketur, eller høre fuglesang I ellers helt stille skog. Så tror eg det hadde klikka for meg. (Ikke like mye andre veien,  men liker å føles meg som en dame til tider, det gjør vel alle damer) Og når man vil så mye, så må man jo bare presse det inn I en ellers litt travel hverdag!
Så I går, da var det å stå opp,  kjøre avgårde, kom frem til en fremmed flott plass uten tlfdekning. Fikk gode fisketips fra en lokal hyggelig mann. Så en flott ørret som nektet å bite på. Måtte reise hjem igjen. Dra på treningssenteret, trente bein. Dro på jobb og kom hjem igjen i 22 tiden. Høres kanskje ikke så travelt ut, men når en skal bruke tid på å kjøre, spise og dusje. Ikke minst sminke seg og finne ut hvilke klær en skal ha på seg, så tar ting litt tid hos oss jenter! Men, man kan jo ikke annet en å nyte livet. Vi lever jo bare en gang:)

Og det superfine skjerfet eg har på meg, fikk eg av verdens beste sjef! Takk!

#fiske #njff #natur #friluftsliv #friluftsåret2015 #få15 #mote #klær #mappstore #klærforkvinner #klesbutikk #trender

1 kommentar

Siste innlegg