Latskap lever ikke lenge

Noen sier latskap lenge leve. Det syns ikke eg er helt riktig. Det er viktig å være litt lat av og til. Så om du vil ligge på sofaen istedet for å gjøre alt annet du kanskje burde,  så syns eg du heller skal ta sofaen en stund. Det fins selvsagt grenser, og man kan ikke bli der for alltid. Men dere skjønner  nok poenget mitt.
Latskapen min har sneket litt inn akkurat nå. Eg har vært på jobb, vasket og ryddet det som har vært nødvendig I leiligheten og gjort det viktigste. Treningen har dabbet litt av og sofaen har lokket og serien Løgner har blitt satt på. Eg har nytt livet. På en litt annerledes måte, og fått kost enda mer med Timon. Han er litt inni sorg prosessen etter at Pumba døde på søndag. Så vi prøver så godt vi kan for at han ikke skal bli deprimert.

Ellers så var vi på sørlandssenteret I dag. Det var handelens dag I dag her på sørlandet, så da er det masse knall tilbud! Kanskje eg kan vise I et senere innlegg hva vi shoppet om det er noe dere vil se (?).
Ellers må dere alle nyte livet videre på deres måte 😊

1 kommentar
    1. Du har en veldig bra blogg elsker å lese den det hadde vært super duper kult og snilt om du vile lese min blogg 🙂 håper du har veldig fin kveld videre ♥♥♥

Siste innlegg