Hva ser du på?

Det er som er med blogg er at en kun ser øyeblikkene det skjer noe. Ellers er det bare kjedelige superhverdagslige innlegg om hvor mange ganger en har vært på do i løpet av dagen. Og fra min sin side er ikke livet rosa og perfekt, noe som eg syns er bra. Jeg jobber, vasker klær og leilighet. Koser med marsvin og sjekker opp nytt interiør eg vil ha i hjemmet, men som eg ikke har råd til å spandere på.

Eg går turer og fisker når eg har tid. Tar masse bilder og ser på de selv og lengter litt tilbake når det er en stund siden sist. Eg begynner ærlig talt å drømme om fjellet og fiske når det er lenge siden sist.

Nå hadde eg egentlig tenkt å skrive mer om serier enn noe annet. Tro det eller ei, den late ræva mi har sett hinsides mye serier. Spesielt i det siste. Og for øyeblikket ser eg på ca 9 serier, ja du hørte – leste riktig NI serier på en gang.

I dagens samfunn kommer det til stadig ut noe nytt av både filmer og serier, og veldig mange i min generasjon +  –   ser på tv og netflix.

Så da spør eg deg – hva ser du på? Eventuelt hva serier kan du anbefale meg?

Bilder hentet fra google.

4 kommentarer

Siste innlegg