Latest news

Her på sørlandet har regnet meldt sin ankomst denne uken. En skulle ikke tro det stopper en vestlending, men skal innrømme at jeg har blitt bortskjemt med sørlandsvær. Denne uka har det vært lite jobb, og masse serie titting. Slappet av på morraen med instagram i sengen (og andre sosiale medier) og smoothie til frokost. Jeg har en tendens til å bli hekta på noe. Så må jeg ha akkurat det så lenge som det varer før jeg bytter det ut med noe nytt. For eksempel det siste året har jeg spist nestquik med helmelk hver morgen til frokost. Og det var nesten krise hvis det var tomt for melk eller nestquik. Nå forrige uke gikk jeg lei av nestquik, og smoothie sniker seg inn som neste kandidat, med noen knekkebrød på slep. Helst med norvegia ost! Meg i et nøtteskall.

Lønna har komt og lønna går. Jeg har kjøpt meg ny telefon, en Huawei P8. Aldri hørt noe særlig om dette merket og enda mindre har noe erfaring med det. Tenkte jeg skulle gi det en sjanse, og så lang har den ikke skuffet. Er egentlig ganske avhengig av den lille saken med alle appene sine. Liker også veldig godt redigeringsmulighetene som følger med kamera.

Og appropo kamera. Jeg har komt over (egentlig for lenge siden)  et Olympus PEN E-PL7. Et søtt lite kamera som gjør den jobben jeg trenger den til å gjøre. Hadde også vært så mye lettere å få inn bedre bilder hit! Har et speilreflekskamera fra før, men det er mange år gammelt og selv om det er bra, gir det ikke meg helt det jeg vil ha. Så får spare litt til. Kanskje neste lønning, hvem vet.
Det har også blitt handlet inn mer sminke, bare minerals og nye sminkekoster. Og til alle menn, det er fanken ikke billig! I tillegg har vi fått inn masse nye klær på jobb. Så å holde fingrene unna fatet er lettere sagt enn gjort. 

Hva syns du om mobil og kamera? Hørt noe positivt/negativt om de?

 

Bilder er hentet fra google.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg