Alone, but not alone

Torsdags morning satt eg kursen vestover. Tok flyttelass del 1 med, pusse opp soverom og se litt familie igjen. Det er første gang eg har kjørt så langt alene, men det gikk veldig bra. Tok bare litt flere pauser langs veien enn da vi var to. Og smoothie, biler godteriet og safarikjeks på plass så kan en ikke klage! Stoppet og for å ta noen bilder underveis, og noen nedenfor er fra en tur i dag hjemme. Så snakket eg ikke med noen mens eg kjørte (har sånne ørepropper så man kan snakke i tlf mens man kjører, og snakker i grunn veldig ofte med noen), men hørte på masse musikk og sang høyt med den ikke eksisterende sangstemmen min. Håper alle har/ har hatt en flott vinterferie 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

2 kommentarer

Siste innlegg