Be yourself – but how?

Hvorfor er så mange like? Hva gjør at vi ser noen og tenker, sånn vil jeg bli? Skal innrømme at jeg er der selv innenfor noen kategorier, og holder vel kanskje fortsatt på å finne min egen stil og look. Vi er alle unike, men likevel kopierer vi hverandre utrolig mye. Hver dag. Vi ser bilder, filmer, leser blogger og massevis av magasiner som viser oss hva vi må gjøre for å få idealkroppen, idealstilen, følge moten som er her og nå. Hva vi må kjøpe for at vi skal bli lykkelige. 

Men sannheten er jo at lykken kan vi kun finne i oss selv. Greit, penger kan kjøpe noe som gjør deg glad et lite øyeblikk, kortvarig glede. Men lykken er så mye større enn det. I hele dag har jeg hatt setningen “be yourself” på hjernen. Men hvordan er man egentlig seg selv. Hvordan er du du? Hva gjør at du skiller deg ut fra alle andre? Hva er det som gjør at du er unik, når “alle” følger moten. Det står overalt hvordan du kan trene, spise og hvordan kle seg bra. Det står hva du kan kjøpe for å bli bedre, være mer stilig, classy. 

Lenge har jeg syns at bohemian stilen er utrolig stilig, og har virkelig falt for den. Men liker også den klassiske looken med dressjakke og pent kledd. Så er litt mix i min garderobe. Ble veldig glad så fort jeg skjønte at 70 tallet og boho stilen kommer inn for fullt. Men likevel, så er jeg til tider litt minimalistisk. Splittet smak? Det kan du godt si! Men det at jeg er splittet i smak på så mange felt, er noe som gjør meg meg. Selv om jeg skal ærlig innrømme at jeg enda ikke helt har funnet ut denne singel greia. Det er første gang på syv år jeg har vært singel så lenge som nå. (og lenger skal det bli!!) For verden, her kommer jeg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
photo//priv
 

0 kommentarer

Siste innlegg