Rise up

I natt våknet jeg 04.45 av meg selv. Med kun 2-3 timer søvn på øyet så var jeg ikke sånn kjempetrøtt lenger. Før jeg la meg fant jeg ut når sola skulle stå opp. Selv om jeg ikke hadde noen planer da om å stå opp så tidlig for å se den stå opp. Google sa sola skulle titte frem i Søgne 05.13. 

Så da hoppet jeg like gjerne ut av senga, kledde på meg og grep kamera fatt. Live in the moment, right?

14 grader var det ute. Sommeren har kommet midlertidig tidlig å år. En uke etter haggel og snø. 
Men det var veldig deilig å kunne gå alene langs veien. Høre alle fuglene synge, uglene ule og måkene skrike. Det er utrolig flere småfugler som synger så tidlig på morgenen enn på dagen. 

Gikk ute en liten stund, fikk med meg sola komme opp, og alle morgenfisene* som skal på jobb på morgenen. Gikk ikke å la meg igjen før halv 7, da jeg trengte noen flere timer på øyet for å være 100% klar for dagen!

*Alle folkene som kjører tidlig

 

Står du noen gang opp tidlig for å se soloppgangen? 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
(Tok dette bildet gjennom solbrillene)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

4 kommentarer

Siste innlegg