Endelig kan jeg fortelle dere

Det har vært mye endringer i det siste, og mer skal det bli! I januar i år ble det en forandring da rollene ble byttet fra forlovet til venninne/kompis. Fra forhold til singel. Vi har vært samboere, og er det fortsatt frem første uka i juli.
Når man blir singel begynner man å tenke på “hva vil jeg?”. Mitt svar var “for mye” og “vet ikke”. Det er så mye jeg vet jeg vil gjøre, men hva jeg vil bli? Ingen anelse. 

Så det jeg egentlig skulle si er: Jeg skal til Costa Rica

Noe må jeg gjøre. Først flytter jeg tilbake til vestlandet første uka i juli. Bor der, frem til september, så flytter jeg til Costa Rica og skal bo der i 6 måneder og studere spansk. 

Det blir selvsagt stor forandring. Men det er viktig å se på det positive. Dette er det lengste jeg har vært singel på 7 år. Og nå kommer alle slags muligheter til meg. Det gjelder bare å gripe tak, leve livet akkurat slik jeg vil! 

Så fremover er det godt mulig dere ser mer av bohemian stilen som jeg elsker, fjellturer jeg vil gå på og masse bilder, kanskje i litt mer vintage stil!

I´m gonna do my best and be my best! 
Talk later♥


Postkort jeg fikk til bursdagen fra EF.
 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg