Boys and their bikes

I går fikk jeg gjort noe for første gang! Nemlig sitte på på en harley tur! Var på mc tur med Espen og Mark en liten rundttur i Kristiansand. Slutter aldri å elske å være med på mc turer. Can´t wait til å ha mc lappen selv! 
Dagene som er nå er utrolig varme og selv med vinduer og dører åpne hadde vi 32 grader i stua. Så kan tenke det var varmt med mc tøy. Når jeg sitter på verandaen og slapper av med en god bok mens fuglene kvittrer blir jeg dradd tilbake i minnene til Spania. Det føles jo veldig likt, til og med med temperaturen. 

Jo, også har jeg nå enda en ting jeg jobber med. Fint med litt hemmeligheter. Denne kan jeg fortelle i starten av juli til dere, så hang on! Gleder meg til å vise dere! For min del er det viktig å gjøre nye ting og lære nye ting. Det er da jeg føler at jeg lever. Det og det å stå på en fjelltopp med en amazing utsikt. 

 

Hva gjør du for å få følelsen av at du lever? 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Kjenner igjen det med innetemparturen! Jeg har ingen form for vifte eller aircondation, så nå ligger jeg rett ut og svetter på sofaen. Skulle egentlig støvsugd, men da tror jeg nesten at jeg går i bakken, haha. Jeg føler virkelig at jeg lever når jeg reiser 😀

    2. ANNIKA: Skjønner akkurat hva du mener! Men det gjør seg godt med en litt kald dusj, våkner og får kjølt meg litt ned da:)
      Ja, å reise er så fint!

Siste innlegg