Utdrikningslag

Det er det jeg ikke kunne fortelle dere nå sist. Da jeg ikke vet om kjære Ina titter innom her av og til, så kunne jeg ikke si at vi skulle holde utdrikningslag for henne.

Det ble lite søvn. 4 timer fikk jeg på øyet før det var opp av senga og en ny dag starta. Vi henta henne på lørdagsmorgen. Slappet av litt først før vi kjørte avgårde til aquarama, og gikk inn på badestedet. Vi svømte rundt, hadde det gøy. Ina fikk også badering og svømmegreier på armene av de på aquarama og de åpnet surfestedet så hun fikk surfe. (Og stengte det ned igjen etterpå.) Og Matilda og jeg fikk gratulere henne over høyttaler annlegget på hele badestedet! haha. 

Etter det ble det klesskift på kjære Ina, litt alkohol og en artig plakat! Og vi gikk opp og ned markensgate noen ganger. Hun tjente over 500kr! God timelønn det. Etter hvert møtte vi på utdrikningslaget til hennes kommende mann. De danset litt og hadde det artig før vi skilte lag igjen. Så dro vi hjem til deres hus og hadde grilling og god fest utover kvelden, begge utdrikningslagene sammen:) Var kjempeartig! Selv om jeg var sjåfør og edru hele veien så storkoste jeg meg!:)

Og på søndagen! OMG! Sykt rå mc tur vi hadde! Flott vær, tørre veier. Og hello 100 sone. Skal ikke si hvor fort vi kjørte, men kan si jeg tror ikke jeg har sittet på med noen i den hastigheten før verken i bil eller på sykkel! Adrenalinkick uten like! Elsker det, føler meg så levende da! 

Akkurat nå er jeg på vei til aquarama igjen! Spadag med jentene^.^ Trengs det også! Håper dere har hatt en knall helg og har en god uke i vente:) 

 

4 kommentarer

Siste innlegg