Kaos

Nå er det ikke lenge igjen før jeg skal flytte vestover. Og pakkingen er så vidt begynt med litt småting som vintertøy og dvd’er. Det må nesten bli sånn. Har blitt litt flere jobbdager på meg (heldigvis), men igjen, da er det ikke så mye tid til å pakke. Er jo fint å se venner før jeg drar avgårde også! Så nåværende situasjon er smålig kaos. I tillegg til at ene reima på bilen min falt av/røyk i går på vei hjem fra jobb. Kom et voldsomt babbel av noen lyder og så lyste batteriet rødt. Og der står jeg på E18 og hater litt. Heldigvis bor jeg med en veldig snill og omtenksom mann som lar meg låne bilen hans:)

Forresten, hvis det er noen på sørlandet som trenger to nye dvd hyller er det bare å komme å hente. Det blir nok litt forskjellige ting vi skal kvitte oss med nå fremover.

Så nå blir det litt mer nedpakking før jeg drar på jobb. I dag er det nattåpent med masse gode tilbud. Og siden det er overskyet blir det nok mye å gjøre!

Ønsk meg lykke til! Så må dere ha en videre god dag^.^

2 kommentarer

Siste innlegg