Sushi, sprøyter og tur

I går var det jobb på meg. Og siden jeg ikke får sett en av mine kjære kollegaer som jeg har pleid å ha sushidate med på veldig lenge!
Så da kom hun så vi kunne ha en siste sushidate sammen før jeg flytter!

Ellers har det vært en veldig flott dag i dag! Våknet opp til solskinn og fuglesang. (vel, våknet egentlig av Espen som startet MCen. Fin lyd det)
Ikke noe jobb i dag, så hadde all verdens tid. Helt til jeg dro avgårde for å farge vipper og bryn. Fint å friske seg opp og ta vare på seg selv i blant!
Etter det var det tid for flere vaksiner! Så nå kjenner jeg det gjør fortsatt vondt i begge armene etter en dobbel dose i venstre og enkel i høyre. Ventingen på vaksiner er nesten like ille som å faktisk ta dem!

Litt senere på dagen fikk jeg møtt igjen en god venninne. Er veldig lenge siden vi har sett hverandre. Jeg har blitt singel med nye livsplaner og hun gift med en baby på vei! Livet altså, det reser avgårde på full speed av og til!

Når jeg kom hjem igjen var det så nydelig vær ute at jeg måtte ut en tur. Og siden det ikke er så lenge til jeg flytter, så måtte jeg ha et lite farvel med en av mine favoritt rolige stille steder i skogen. Og det var veldig deilig med en liten frisk tur. Har begynt å bli altfor lenge mellom hver tur!

Nå er det bare å slappe av. For i morgen blir det pakking!

Talk later folkz:)

0 kommentarer

Siste innlegg