Sånn er det bare

Spesielt de siste to ukene her på sørlandet så har alt gått i ett. Avtaler her og avtaler der, og det er helt fint det. Det er bare det at, jeg har ikke tid til alle. Jeg føler jeg bare må få sagt det da jeg ikke får vært med alle før jeg drar. Og slik har det vært når jeg var på ferie hjemme på vestlandet tidligere også. 

Det ser ikke alltid så mye ut ved første øyekast når man skal flytte. Men det er så himla mye småplukk. Feks alt av papirer, regninger osv har vi samlet i en mappe, så vi må gjennomgå alt det nå når vi skiller lag. Det blir bytte av lege, tannlege og adresse x antall steder. Oppi alt har jeg startet forberedelser til Costa Rica reisen her, med vaksiner og slike ting. 

Men takker ikke nei til litt utfordringer, og er glad for at jeg har en full timeplan enn en tom en og så mange fine venner som vil henge mest mulig før jeg drar! Dere alle er så skjønne! 

Akkurat nå har jeg endelig satt ræva ned og skal spise tomatsuppe med makaroni og egg! Lenge siden sist det. Har hatt full pakkerunde og walk in closet´et er nesten alt pakket ned. Før det blir kino med noen venninner senere i kveld! Gjett hvilken film vi skal se da! Den er basert på en veldig god bok! 

Så må dere alle ha en fantastisk dag videre : )

 

0 kommentarer

Siste innlegg