Siste dagen

På lørdagen var det siste dagen min på jobb. Veldig rart å tenke at jeg ikke skal jobbe der igjen! All den tiden jeg har vært der! Men hadde en veldig fin siste dag! Kollegaen min kjøpte smoothie til meg, kake og gav meg gavekort! Så søt å snill!
Og så fikk jeg blomster av sjefen!
Og mot slutten av dagen så kom skjønn venninne inn for å si et siste hade!<3

Og på søndagen var siste dagen i Kristiansand og jeg var på middag hos min samboer sine foreldre! Alltid like koselig og alltid så mye god mat! Kommer til å savne den gode gjengen der!

Det ble en veldig sein natt den søndagen. Pakket før middag og enda mer etter middagen. Sovna rundt 3 på natten og forsov oss en time. Heldigvis våknet Espen av seg selv kl 7. Trøtt som fy opp av senga for å pakke de siste tingene før avreise!

Espen kjørte meg og flyttelasset hele veien til vestlandet før han kjørte tilbake til sørlandet! Han er en imponerende mann og fortjener all respekt! Og jeg er evig takknemlig for alt han har gjort for meg!

Så nå bor jeg på vestlandet folkens!

0 kommentarer

Siste innlegg