Mc tur og tatovering

Søndagen her på sørlandet var det bare helt fantastisk! Strålende fint vær,  nesten litt for varmt.  Nesten hele dagen hang jeg med Espen.  Fikk prøvd tempoen han sin noen runder frem og tilbake.  Superartig, men jeg syns det var litt vanskelig å gire! Så istedet for å kjøre lenge på den tok vi en knallfin tur på mc’en hans istedet.  Bare cruiset avgårde i rolig tempo og nøt været.  Hadde et pitstop på toppen av Odderøya med en fantastisk utsikt og spiste litt is før vi utforsket noen turstier.  Før vi tok en rolig tur tilbake igjen og så gikk en tur i skogen senere.  Klarte å bli solbrent på brystkassa selvsagt,  men redda tatoveringsarmen!

For akkurat nå sitter jeg i Mandal på en kafe og bare slapper av før jeg skal tatovere meg litt mer senere i dag! Så det kommer nok et lite innlegg senere som viser mer av det!

Hva syns du om jenter med tatoveringer?

0 kommentarer

Siste innlegg