Mandal

På tirsdag så tattoverte jeg innsiden av overarmen min. Men før det så hadde jeg en fin tur rundtom i Mandal by. Gikk litt i norges sørligste gågate og hadde en fin tur opp til Uranienborg. Det er et litt høyere utsiktspunkt så man kan se utover Mandal by. Må jo ut og nyte sola når den først er fremme. Og spesielt siden det regner så sinnsykt mye her på vestlandet, så måtte jeg nyte sola på sørlandet. 

Jo, og når tatoveringen har grodd så skal jeg vise dere hvordan det ble. For først ble jeg helt sår og rød på huden. Og nå ser det ut som jeg har en kjempeblåveis! Er ganske ømt på innsiden av overarmen, så gleder meg til det er ferdig grodd!

Har du vært i Mandal før?

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg