Fantastiske reisedestinasjoner

Nå er det bare 45 dager til jeg drar til Costa Rica. Tiden går både fort og seint føles det som. Juli måned har forsvunnet under føttene mine og vi er allerede i august. Men noen av dagene har likevel snirklet seg avgårde, da tenker jeg mest på alt regnværet her i vest. Det regner jo 95 % av dagene her nå. Selv om det er friskt med litt regn, så lengter jeg nå etter sol og varme. Det har vært fristende å bestille meg en tur før jeg drar i september, bare for å se sola igjen. Så det er ikke til å unngå å sitte å kikke på bilder av Costa Rica og hvor vakkert det er der! Gleder meg noe sinnsykt! 

Men mens jeg kikket på bilder i dag kom jeg over et fint innlegg. Det viser 83 utrolig vakre steder i hele verden. Steder som definitivt har havnet på min reise bucketlist. Du kan klikke HER for å se. Har du vært på noen av disse stedene før?


Bilder hentet fra pinterest. Location: Costa Rica

2 kommentarer

Siste innlegg