Fjelltur

Hadde besøk av en kamerat på onsdagen. Da var vi klare for litt fjelluft og ta beina fatt så vi kunne få sett litt skog og mark. Vi hadde ikke noe spesifikt mål og turen ble til underveis. Er fint det også til tider! Vi gikk bare oppover og passet på at vi kunne komme oss tilbake mens det enda var lyst. Dette landet har så utrolig mange fantastiske steder og nydelig natur. Moder jord, du er så vakker! Så her har dere litt bilder fra turen vi var på!

Ps: Været var en god miks mellom regn, litt hagl, og noen ganger opplett, til og med blå himmel kom til syne. Og 7 grader selvsagt. Norsk sommer på sitt beste..

Har du vært på noen tur i sommer?

 

 

2 kommentarer
    1. Har vært på mange småturer i skog og mark, rett ved her jeg bor. Men ikke så mye mer enn det! Så flink du er, som går uansett vind og vær!

    2. Er stort sett veldig lokalt der jeg også går turer. Jeg er veldig heldig og bor på fjellet nå, så har masse turalternativer her! Da vi har fått ny regnrekord her på vestlandet i det siste så har jeg ikke hatt så mye til valg når jeg vil ut??

Siste innlegg