Reiseklar

I dag har det vært en litt slapp dag for meg. Når jeg våknet var jeg allerede da nesten tom for energi. Det var sol når jeg våknet,  men skyet mer og mer til med høy luftfuktighet.
Fikk ræva mi i gang litt ved å koste grus i veien og fortsette planleggingen til backpacker turen før jeg ordnet litt mer pynt på soverommet. Er så glad i å ha det pent og pyntelig rundt meg med masse inspirasjon!

En ting jeg lurte på! Er det interessant for dere å se noe av planleggingen,  hva jeg skal pakke,  hvilke utstyr jeg skal ha med meg på backpacking turen?  Gjerne gi tilbakemeldinger!
Og tusen takk for masse gode tips til steder jeg kan se og utstyrsløsninger! Setter masse pris på det:)

Jeg er så klar for å reise nå at jeg kunne hoppet på første fly! Men må holde meg tålmodig litt til! Så i mellomtiden får jeg ta å nyte den nye utsikten på rommet mitt med kart, lys og drømme meg bort med nye destinasjoner i tankene!

Må alle ha en flott helg!

4 kommentarer

Siste innlegg