Listen and feel it

En ting som jeg er avhengig av, det er musikk. Det går ikke en eneste dag der jeg ikke hører på noe musikk. Og noe som da er viktig å forberede før en lang reise er nettopp det. Jeg bruker mest spotify og har premium (har faktisk hatt det siden 2011!) da man kan høre på musikk selv når man ikke har internett. Jeg har mange egne spillelister, men finner ofte mye bra inspirasjon fra spotify sine egne spillelister. Så jeg tenkte jeg kunne dele med dere hva jeg har hørt på i det siste.

Spotify´s Sunset Vibes

Spotify´s Young & Free

Spotify´s Boho + Chill

Mine spillelister:

Sanger jeg har hørt på gjennom 2016

September 16 (overføres til 2016 når mnd er over)

Feel it

Willy B love

Ellers har jeg hørt veldig mye på Stick Figure de siste to månedene også! Spesielt Fire on the Horizon og Sound of the Sea.

Har du noen musikktips eller favorittsanger? Det er alltid like fint med nye innspill!

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg