La Fortuna

I går ble dagen litt lengre da jeg våknet 4 på natten. Var våken helt frem til frokost kl 7, hadde en god frokost på hostellet,  før det var å pakke de siste tingene før jeg ble hentet kl 8 ved hostellet. Reisen mot La Fortuna var en humpete grusvei oppover og nedover før vi kom frem til en båt som tok hele gjengen over Arenal Lake. Båten tok omtrent en halvtime før det var en buss på andre siden som plukket oss opp,  og det tok omtrent en time før jeg kom frem til hostellet Arenal backpacker Resort hostel her I La Fortuna. Møtte på Kevin fra transporten hit igjen, og vi kikket oss rundt i byen her. Når vi kom inn var det veldig overskyet og småregnet,  så kunne ikke se Arenal vulkanen i det hele tatt. (den mest aktive vulkanen på Costa rica) Men litt senere stod den der stor og praktfull. Føles som jeg bor ved foten av vulkanen. (bilde er tatt mye lenger nede i gata,  jeg bor enda nærmere vulkanen) Kevin hadde med seg en liten kikkert,  som var veldig god faktisk. Og da kunne vi se litt røyk komme opp fra vulkanen, en opplevelse i seg selv! Vi spiste også mye god mat på forskjellige steder her. Så nå venter en ny dag! Får se hva den bringer om det blir chilledag ved bassenget eller hot springs eller kanskje utforske dyrelivet! Snakkes folkens!

0 kommentarer

Siste innlegg