Yesterday at Baldi’s

I går slengte jeg meg på en ny tur med Jungle tours litt spontant. Baldi Hot springs som er ikke så langt unna hvor jeg er. Yvonne fra Nederland og jeg dro dit i 12 tiden og nøt livet til det fulle! Det er også et Resort hotel oh spa, og alt er bare helt nydelig og luksuriøst! Vi betalte $36 og det inkluderte middag i prisen. Vi dro ikke før i 9 tiden på kvelden igjen.

Det var masse forskjellige bassenger rundtom som hadde forskjellige temperaturer. De kalde bassengene var 20 grader,  så var det ellers rundt 34, 37 og 47 grader. Og enda flere temperaturer imellom der også. Det var masse barer der man kunne sitte i bassenget på en “barkrakk” og bestille seg en cocktail,  øl eller bare noe kaldt og godt.

Middagen var en “all you can eat in one hour buffet” Klokka 17. Noe som er luksus for en backpacker. Spiste meg så mett at nå klokka 13 neste dag er jeg fortsatt mett. Det var All slags type mat,  og masse desserter,  og en egen sjokoladefontene. Så himla mye fancy ting! Og det smakte helt fantastisk! Viktig å bare nyte livet og ha en pust i bakken,  selv på turer hvor man gjør nye og mye ting! Og kanskje det hjelper på forkjølelsen min også. Da jeg har blitt snylta forkjøla! Har vært litt spent på om jeg har vekket noen med hosten min eller all snufsingen i løpet av natta.
Når jeg først kom hit på tirsdagen var vi flest jenter,  de fleste fra Canada. Men i natt var det kun meg og 5 andre gutter. Fra både Scottland, Israel og Canada igjen. Men det er mye hyggelige folk her! Har også fått mye gode tips fra andre backpackere om steder å dra til. Så Manuel Antonio har blitt et aktuelt reisemål. Har bestilt meg en til natt her i La Fortuna,  før jeg drar i morgen tidlig.

2 kommentarer

Siste innlegg