California

Fra Costa Rica hadde jeg en 6 timers flytur for å komme meg til California. Så da var det å slå ihjel litt tid med god musikk,  litt soving,  litt snacks og litt rødvin.
Når jeg landet så hentet Darren meg på flyplassen i LA,  før vi kjørte til der han bor,  i San Clemente. Og det er helt nydelig her! Siden jeg landet ganske sent søndag kveld og det var allerede mørkt så så jeg ikke så mye. Men neste dag, våknet jeg til solskinn og en fantastisk temperatur (selv om det var litt kaldt i løpet av natta da jeg har vært vant med Costa Rica temperaturer som har vært høy luftfuktighet og minst 10 grader mer). 

Første dagen dro vi avgårde til Laguna Beach. Vi var innom noen kunstgallerier,  og det var himla mye inspirerende kunst der! Vi dro så til stranda med A Thousand Steps beach (Laguna beach) og sjekket ut det ene bassenget som er ved stranden der. Har sett så mange bilder fra instagram som har inspirert meg til steder jeg vil se rundtom i verden,  og dette var ett av de.
På veien hjem igjen handlet vi litt mat før vi tok en fin liten spasertur opp i høyden for å se solnedgangen over havet! Og det er så nydelig! California er så vakker! Jeg skal bare la bildene tale for seg. Enjoy!

0 kommentarer

Siste innlegg