Siste dagen før avreise

Siden vi ikke fikk hoppet i fallskjerm på mandagen,  så ble det tirsdagen. Dagen før jeg skulle reise hjem til Norge igjen. Fy flate hvor gøy det var. Suget i magen når man ser ut døra,  ingenting mellom deg og 13 000ft (ca 4 km) til bakken evig langt under deg. Og det øyeblikket du kjenner instruktøren din som du er festet fast til går nærmere og nærmere kanten før vi hopper sidelengs ut av flyet. Du kjenner at det går himla fort nedover,  men du er så høyt oppe at det går ikke an å se at du nærmer deg bakken. For et adrenalin kick,  for en utsikt og for en opplevelse for livet. Får jeg muligheten vil jeg gjøre det igjen!

Har du hoppet i fallskjerm før?

Det hele ble filmet av instruktøren min. Hvis du ikke har sett den,  kan du finne den HER.

Etter hoppet så var det hjemover igjen. Resten av dagen føltes veldig avslappa. Det skal ganske mye til for å overgå et fallskjermhopp. Og siden jeg hadde så lyst på ceviche,  så bestemte vi oss for å lage hjemmelaget ceviche denne gangen. Jeg spiste en del av det i Costa Rica, og det var der jeg smakte det for første gang også. Det er himla godt! (de fleste steder, det er litt forskjellige måter å lage det på.)
Men den vi lagde ble faktisk utrolig god,  og personlig vil jeg si at den ble bedre enn mange av de jeg fikk på restauranter i Costa Rica. Hvis noen er interessert i oppskriften er det bare å gi en lyd.

Resten av tiden gikk til å pakke tingene mine. Litt vemodig å dra,  men jeg skal tilbake,  det er sikkert og visst!

Har du vært i USA før?

0 kommentarer

Siste innlegg