Nesten en måned etter

I det siste har det vært en del som har lurt på hva jeg gjør på for tiden. Og svaret kan være ingenting og mye. Jeg prøver å være aktiv hver dag, og fylle dagene mine. Noe jeg klarer nokså bra. Etter at jeg kom hjem fra reisen for snart en måned siden har det vært en jobbsøkings prosess. Men denne gangen vil jeg gjerne ha en ny vri. Selvsagt hvis jeg får napp på en vanlig jobb så sier jeg ja takk! Men min drøm er å kunne reise så mye så mulig. 

Mulighetene i dagens samfunn er så mange. Jeg hører stadig vekk om folk som har en jobb man aldri trodde eksisterte en gang.  Jeg tenker nå å utnytte internett for alt det er verdt. Hvis det lar seg gjøre, å starte min egen business og være min egen sjef, så foretrekker jeg den friheten. Jeg ser tankegangen til så mange mennesker går rundt det at “det er bare noe andre klarer.” Men det er hardt arbeid og man må legge sjela si i det. Være dedikert. Jeg skal ikke gå innpå så mye om hva det er akkurat nå, siden alt fortsatt er i tidlig stadie. Men om det er noe du lurer på, så er det bare å spørre. 

Drømmer er til for å oppfylles. Tiden går hele tiden, og er noe som du aldri får tilbake, så bruk tiden for alt det er verdt. Så istedet for å sitte på ræva og ønske seg ting er det bedre å reise seg opp og gjøre noe med det! Kom deg ut av komfortsona, gjør noe nytt, dra til et nytt sted eller smak nye matretter. Er det en fjelltur du vil gå på, så gå den. Tiden går om du vil bruke den eller ikke. Så hvorfor ikke gjøre akkurat det du vil?

Og nå lurer jeg på, hva er din drøm?

 

2 kommentarer

Siste innlegg