Hvordan uka har vært + litt stemning

Den siste uka har flydd unna i en fei. Har vært på jobb mandag til fredag og lørdag var det avgårde og satt barnevakt for niesen min. Dette er en veldig kort oppsummering på uka. Ellers så står jo juleuka for tur, og jeg ser for meg at hverdagen kommer til å bli enda mer travel enn hva den har vært så langt. Folk skal handle blomster, begravelse, lage ting på jobb. Så er det min egen jobb her hjemme der jeg prøver å få gjort litt hver dag for å bli bedre og lære mer. Og ikke minst at folk kommer til å handle som en gal før julaften på lørdag igjen. Eneste jeg bør prioritere er søvn. Jeg er en ekspert på å nedprioritere søvn når jeg har en lang liste med ting å gjøre, selv om jeg elsker å heller ha litt for mye å gjøre enn for lite. Og det er i grunn aldri for lite å gjøre hvis en bare bruker fantasien. 

I dag blir det en effektiv dag igjen. Rydding og bytting på seng og alle andre faste søndagsrutiner før det er ut på øya for å besøke familie. Ellers så kan jeg si at 2017 får nok en god start og nye planer er allerede godt i gang med å bli oppfyllt! Holder for øyeblikket på å planlegge enda mer, så dere får vente i spenning litt til før jeg sier noe! 

Men siden juleuka er på vei, så har jeg litt julemusikk til dere! Jeg er enda ikke i julestemning, men kanskje det hjelper dere =)

 
EyKMPXqKlFk
 
z1rYmzQ8C9Q
 
z8Vfp48laS8
 
YoRz9ckcC-A
 
Lm91JP0Zumw

#Søndagsmusikk
 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg