Avsløring + søndagschill

Så var enda en søndag her, og en ny uke med nye muligheter venter. Jeg jobber for øyeblikket med et spennende oppdrag, så får se om jeg kommer videre. Jeg skal fortelle mer om det senere. Først må jeg se om jeg blir en av de utvalgte!

Ellers har jeg en spennende nyhet! Darren, som jeg bodde hos i California, kommer på besøk hit nå i januar! Så nå holder jeg på å planlegge en tur rundt om i Norge. Må jo vise frem dette vakre landet! Eneste jeg ikke klarer å finne ut av er en aktivitet som inneholder adrenalin. Vi hoppet i fallskjerm når jeg var der borte. Men hva kan vi gjøre her Norge? Gjerne gi en lyd om du kommer på noe! 

Så er mye som skjer for tiden. Og spennende er det! Håper alle har hatt en god uke og en flott helg så langt. Jeg har samlet litt sanger for deg. Fint å slappe av og lade opp til ny uke. Enjoy!

 
zp9iEvUs-BM
 
TBuC8216snA
 
GsPq9mzFNGY
 
Og hvis dere vil høre hva musikk jeg har hørt på gjennom 2016 på Spotify. 
 
#Søndagsmusikk
 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg