Tales by Light

Jeg må bare fortelle dere om noe helt fantastisk jeg kom over! Jeg har alltid vært glad i å lære nye ting og få inspirasjon. Og et sted jeg henter inspirasjon er dokumentarer. På norsk heter det Verden Belyst. Du følger med berømte fotografer på deres reise over hele verden. Du får se hvordan de jobber bak kulissene, men samtidig får du være vitne til noen helt utrolig magiske øyeblikk. Og de viser verden på en helt ny måte for deg. 

Det er seks korte episoder og de ligger på netflix. Jeg fikk utrolig mye inspirasjon, og flere nye ideer til hvordan jeg vil ta mine egne bilder fremover. Jeg merker at det er fort gjort å komme inn i en rutine på hvordan jeg tar bildene mine. Og nå fikk jeg ny inspirasjon og ideer til å trå ut av komfortsona. Håper du kan finne like mye glede av det som meg! Cheers!

 

0 kommentarer

Siste innlegg