Brighten up a little bit

Det er ingen hemmelig sak at jeg gleder meg som en unge til imorgen, til besøket mitt kommer! De siste dagene har vært hektiske. Med alt det jeg gjør til vanlig og at jeg har gått enda flere turer enn hva jeg egentlig har tid til. Og så passer vi niesen min på snart 3 år. Så det er full rulle. Jeg liker å ha ting på stell, og heldigvis så hjelper den nye almanakken min av Paulo Coelho meg mye! Det er greit å ha oversikt, spesielt slik at jeg ikke skal glemme noe. (Ja, jeg skriver så og si alt ned!) Og det føles så mye bedre etterpå når jeg kan krysse ting av når det er gjort. Se at jeg er effektiv og får ting unnagjort.

Men, jeg vil gjerne vise dere noen bilder fra en shoot jeg hadde! Prøver meg litt frem på nye ting, så hadde vært flott å få en tilbakemelding! Ha en fantastisk uke folkens!

PS: Det forblir en overraskelse til dere hvor vi skal og hva vi skal gjøre! Så skal prøve å ta masse bilder og vise dere senere istedet for å bare si det i forkant! Fint med litt overraskelser vett!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

#Mandagsbilder
 

0 kommentarer

Siste innlegg