Hva skjer nå? Nei si det! :D

Når jeg snakket om det å være et ja menneske sist jeg hadde #torsdagstanker , så mente jeg det! Og nå har en mulighet kommet! Jeg gleder meg til å kunne fortelle dere så snart jeg vet mer selv. Men det var happy day når jeg våknet i morges! Forandring fryder! Så da er det bare å embrace the opportunities som kommer din vei! Dagen har bare flydd avgårde mens regnet har pøst ned og fuglene synger. Endelig er det vår! 

Regner med de fleste er klar for helg nå, med bare en dag igjen. Men husk at vi lever i dag, akkurat nå. Tiden er noe vi aldri får igjen, og den kan ta slutt når som helst. Så gjør noe som gjør deg glad eller noen du er glad i glad. Gjør noe du har tenkt lenge på at du burde gjøre. Nyt øyeblikket her og nå. 

Vi snakkes snart! See ya!

 

0 kommentarer

Siste innlegg