Surrete torsdagstanker

Nå begynner jeg å kjenne på det at avreise nærmer seg. Og for en planlegger som meg, så går pulsen opp noen hakk når jeg ser hvor mye jeg både bør og vil gjøre før avreise. Men samtidig er jeg så utrolig glad for det også. Det beste jeg vet er å fylle dagene mine opp med ting, få gjennomført det og kjenne på følelsen av å ha hatt en effektiv dag. 

Tankene har svirret mye i det siste med alt fra hvilken forsikring jeg burde ha til hvilket mobilabonnement jeg skal bytte til. Jeg har storkost meg med mine kurs-mates og jeg har nytt solen og varmen som endelig har kommet til Bergen. Det har vært både topptur i fjellet og kaffe med venner. I dag blir det å reise hjem til bygda, før jeg drar på karneval lørdag og MC vårmønstring søndag. (gi en lyd om noen joiner på vårmønstringen.) 

There´s also a new blog coming soon for all my English readers, so hang in there!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Bilde fra fjelltur 1 mai.
 

0 kommentarer

Siste innlegg