Så langt på Island

Hey folkens!

Nå har tiden bare flydd. Det går fint på jobb og noen dager er hardere enn andre. Jeg jobber som stuepike på Hótel Höfn. Nå har alt vært veldig i startfasen og jeg har hovedsakelig jobbet 9-17, Men vi har også litt luksus med at vi ansatte spiser frokost sammen klokken 10, får lunsj av kokken 13, har kaffepause klokken 15.30 før det er hjem kl 17. (Og hvis vi jobber sent, så er det også middag 17.30) 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har den nye skiftplanen kommet ut for juni og jeg fikk seks dager på og to dager av. Så da blir det litt tid til å utforske området. Det er et par steder som man bør ha bil for å komme seg frem, men det skal man klare å få til! 

Men det skal også sies at med jobben, det å utforske på fritiden, møte nye mennesker og finne på ting sammen og holde to blogger gående blir i meste laget akkurat nå. Så jeg kommer til å dele hovedsakelig på Tonjejuvik.com.

Jeg har også egen Facebook side til den så det skal bli lettere å vite når jeg poster (som er nå annenhver dag). 

Da snakkes vi! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg