Mandagsbilder, storm og historier

I går har jeg på dagen jobbet to uker her på Island. Og nye opplevelser kommer støtt og stadig. En ting jeg definitivt har lært at her er det bare mensen-vær. Regn, sol, tåke, overskyet, vind. Alt kan komme på samme dag. Ellers så begynner vi kollegaer å bli bedre kjent, og på lørdagen etter jobb samlet vi oss på hotellet i frokostsalen og vi fikk noe godt å drikke på og å spise på. Vi spilte flere spill, og ble definitivt bedre kjent. 

Men ettersom det er mandagsbilder i dag, tenkte jeg å vise dere litt mer av Höfn! Vi prekes!

 

Disse bildene er fra stormen som var her 1 juni. Den ene fridagen jeg hadde, og den ene dagen vi hadde full storm. Hadde planer om å dra til Jökulsárson Lagoon, som er i bunnen av Vatnajökull. Men det var vind opp til 35 meter per sekund, så da dro jeg en liten tur østover, siden der var det bare 15-20 meter per sekund. Noe som var skummelt nok, og jeg endte med å snu. Det er nok historier at stormer her på Island flipper biler rundt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

0 kommentarer

Siste innlegg