Forberedelser

Nå er det under et døgn til jeg sitter på flyet på vei mot Island. Dagene har bestått i å få gjort klart alt sammen som å tømme dataen for gamle bilder, få tak i ekstern harddisk til å ha med ...

Tirsdag kveld ankom Darren Bergen etter en lang reise fra California. Han ga meg fritt spillerom til å legge all planlegging for turen hans til Norge, så her la jeg flere fluer i en smekk. Han fikk...

Da har jeg mekket sammen en liten film fra fjellturen jeg hadde her jeg bor nå. Det er så utrolig mye flott natur her! Alltid ekstra fint når sola skinner og man får sett litt dyreliv også. Viktig ...

Når det først er sol her, da er det jo bare nydelig! Er deilig å være ute av og til i regn også, men med disse mengdene som har vært i det siste her på vestlandet, så renner det nesten over (haha,w...

Hadde besøk av en kamerat på onsdagen. Da var vi klare for litt fjelluft og ta beina fatt så vi kunne få sett litt skog og mark. Vi hadde ikke noe spesifikt mål og turen ble til underveis...

På tirsdag så tattoverte jeg innsiden av overarmen min. Men før det så hadde jeg en fin tur rundtom i Mandal by. Gikk litt i norges sørligste gågate og hadde en fin tur opp til Uranienborg. De...

Her er en film jeg satte sammen etter en mc tur søndagen. Nydelig vær, nydelig natur, fint å prøve å få det på film da. Men ikke alltid så lett å filme eller ta bilder bakpå. For å si det sånn, kam...

Eg kom i grunn aldri så lang at eg fikk vist dere hvor fint det var på vestlandet over nyttår. Vi hadde en julaften del 2 med familien min. Eg fikk møtt igjen søteste tantebarnet mitt Luna. Og gått...

Ikke at Haheia er noen spesiell topp. Den troner bare 112 meter over havet, men gir likevel veldig god utsikt. En frihetsfølelse. Har vært der mange ganger, så i det siste har eg g&#...

I dag har vi dratt til Preikestolen! En av tingene som har vært på min bucketlist en stund. Vi stod opp 8 og kjørte 9. Det var en knallfin tur! Vi brukte halvannen time opp ca og 40 ...

. Linnåsen er 234 moh. En knall fin topp med masse utsikt. Varden står midt på grensen mellom Songdalen kommune og Søgne kommune. Det er også en av toppene til "På topp" listen, hvor du finner en ...

3-5 Juli tok Espen, Timon og eg en tur hjem for å overraske mamma og pappa. Det er ganske lenge mellom hver gang eg er hjemme etter at eg flyttet sørover. Og mamma og pappa har komt på overraskelse...

Fint å ta seg en luftetur i dag. Må lufte vetet av og til. Og sånn ellers, hvis noen har tips til hva man kan finne på når man begynner å gå tom for ting å gjøre (utenom film, lese og gå tur eller ...

10 Januar var det storm her. Og jeg var ute og tok noen bilder i dette uværet. Senere fikk jeg vite at det blåste 45,7 m/s og at det var 12 m høye bølger på havet. Det er første gang jeg har opplev...

Jeg må bare få dette av hjertet. Jeg har væt ute nå, i stormen helt ute ytterst ved havgapet. Først måtte jeg ut for mer melk. Men så kom de sterke vindkastene, som surret så hardt i mot at de lekt...

Espen har da familie på Jæren. Så på søndag tok vi da en dagstur dit for å hilse på. En dag er bedre enn ingen. Det ble ikke så fryktelig mange bilder jeg fikk tatt der, men noen ble det på veien. ...

Søndag, 1 pinsedag så ble eg med på tur med turistforeningen (DNT). Det var en runde rundt på vesterøya på Flekkerøy. Utrolig deilig å få komt seg ut i naturen og brukt beina litt!Til sist, så hadd...

I påska så var vi hjemme hos mamma og pappa. Og det var utrolig deilig at det var sol og fint vær der samtidig som vi var hjemme. Nå har eg klippet sammen en liten filmsnutt fra turen som eg har fi...

Nå i det siste har det skjedd mye, og det skal fortsatt skje mye fremover. Men bare bra ting, så gleder meg :) Nå i helgen var eg en tur opp til Gardermoen militære flystasjon for å besøke Espen. ...