Søndagen som var

Det var en fin dag. Strålende sol, og mc tur! Espen og eg kjørte 25 mil på sykkelen, og 18 av de med en veldig kul gjeng. Vi var 7 sykler og 9 folk. Vi kjørte sammen gamleveien til Lindesnes, og så ut til fyret. Så spiste vi sammen i Lindesnes før vi tok hovedveien tilbake til Søgne igjen. Skal si det er annerledes å sitte bakpå med noen og ikke ha noe ryggstø å støtte seg til, men det gikk veldig greit. Har håndtak bak og kan holde meg fast rundt fører også. Espen kjører veldig bra også syns eg, og tar hensyn til meg bakpå 🙂
Skulle litt ønske eg kunne fylt 24 istedet for 23 til april nå. Har så lyst til å ta mc lappen selv, men da er det like greit å ta på tung. Ser på det litt det samme som hvis en tar lappen på bil, så er det greiest å ta manuell og ikke bare automat. Men har noe å glede meg til da! Elsker motorsykler!

0 kommentarer

Siste innlegg