Ready for summer?

Vet ikke med dere, men jeg er veldig klar for sommer og varme! Og siden sommeren blir ekstra forlenget da jeg drar til Costa Rica til høsten, så da trenger jeg badetøy! Så her har jeg funnet meg noen favoritter hos Nelly🙂 De har så utrolig mye fint!

 


1. Øverst til venstre: Bikinioverdel 319kr 
2. Øverst til høyre: Sort bikini underdel 129kr
3. Nederst til venstre: Love swimsuit 499kr
4. Nede i midten: Strå hatt 149kr
5. Nederst til høyre: Runde solbriller 89kr


1. Øverst til venstre: Ruffle Bandeau bikini topp 179kr
2. Øverst til høyre: Off shoulder dress 459kr
3. Nederst til venstre: Bikini bottom 89kr
4. Nede i midten: Strandsinglet 299kr
5. Nederst til høyre: Triangle bikinitopp 149kr

 

Har du noen favoritter?

 

Innlegget inneholder annonselinker.
 

2 kommentarer

Siste innlegg