Born to be wild

En ting jeg ikke kan leve uten, det er musikk. På en vanlig dag hører jeg på musikk etter jeg har stått opp og er på badet (har egne høyttalere på badet), mens jeg er i dusjen og sminker meg. Jeg hører på musikk i bilen på vei til jobb. Jeg hører på musikk som jeg setter på i butikken på jobb. Og hører på musikk når jeg skal hjem fra jobb. Hvis jeg ikke får sove, så har jeg et eget headsett ved senga så jeg kan høre på musikk til jeg sovner også. 

Musikksmaken min er veldig bred, og kan høre på mye forskjellig. Unntatt contry  (selv om det finnes unntak her også) Det kommer veldig an på artist og sang til tider. 
Det siste halvåret har rock frelst meg og mange av de gode gamle (og nye) artistene blir spilt Jeg laget en egen spilleliste i vinter som var (Du kan se den HER), og den har blitt spilt av mange ganger! 

Ellers så kom jeg akkurat over en ny spilleliste nå som har utrolig mye bra! Skulle høre på musikk på en mc tur for litt siden og ville høre på noe nytt, men fant ikke noe som fristet der og da. Men nå endelig har jeg funnet den perfekte mc tur spillelista! De siste dagene har spesielt sangen “Born to be wild” av Steppenwolf vært på hjernen. Det er så mye god musikk ute i denne verden!

 

Hvilken type musikk liker du? Pleier du å få sanger på hjernen?

 


Bildet hentet fra google

 

2 kommentarer

Siste innlegg