Konsert i San Diego

Jeg har fortsatt litt å fortelle og vise fra reisen,  så det kommer litt av og til. Og akkurat nå er jeg kommet til lørdag 15 oktober. Lenge hadde Darren sagt han hadde en overraskelse til meg,  men følte for å dele det noen dager før mens vi var i Big Sur. Nemlig at vi skulle på konsert! Artisten kaller seg for Griz, og stedet var San Diego.

Han jobbet en litt kortere dag på lørdagen før vi satt oss i bilen og dro sørover. Jeg booket et hostel rom i downtown San Diego i Gaslamp District hos “USA hostels San Diego”.
Vi fikk tingene på rommet og tok en uber opp til Soma Theater et lite stykke unna. Vi hentet billettene før vi gikk for å spise litt mat på Chillis og slappe av med et glass eller to med noe godt i.

Godt fornøyd og mett og god gikk vi inn der konserten var. Og for et energinivå! Alle danser helt crazy til musikken og det er super stemning! Fantastisk artist og god vibe i hele rommet. Selv om det var himla varmt også,  og lukten av weed spredte seg veldig fort i fremste delen av rommet og ble værende der da gjennomluftingen var noen åpne dører. Vi danset og felt the vibe før vi gikk bak i rommet der vin og øl salget var i et eget rom for noe godt i glasset. Hadde noen glass der,  før vi danset enda mer.

Vi gikk mens alt var på topp. Og var klar for byn downtown. Vi tok en uber tilbake. Og gikk bar til bar.
Jeg tror rett og slett bildene skal få lov til å si sitt.

Etter en lang og artig dag var det å stable seg tilbake til hostellet. Klokka var halv 4 – 4 før vi var i seng. Selvsagt var det noe galt med brannvarsleren på våres rom,  så den ringte 7 på morraen. Det ble ikke mer søvn på meg.

Vi forlot hostellet klokka 10 for noe god frokost og endte opp på cafe 21. Hadde en nydelig frokost der før vi dro gjennom La Jolla for å se seler (som vi ikke fikk sett) og dro så hjemover. En fantastisk tur!

0 kommentarer

Siste innlegg