Mandags update

Nå er mandagen her og jeg er for øyeblikket på vei til jobb! I dag er det en uke siden jeg startet hos DeKorina, og jeg trives veldig godt! Har fått laget flere dekorasjoner og prøvd meg på buketter og det å pakke inn disse tingene. Det er ikke like lett som det ser ut! Julen nærmer seg med stormskritt, så det er greit å få øvd seg mest mulig før julerushet begynner. Var på jobb fire dager i uka som var, men fyller opp alle dager likevel med egen jobb. Da jeg fortsatt jobber med å starte opp online og det å kunne bli independent travelpreneur* en dag.

I går ble det sol og fint vær etter hvert, så da måtte jeg ut en tur. Det har vært en del tåke og regn i det siste, så da må det nytes når det er mulighet for det. Ha en flott mandag alle sammen!

Og hvis du trenger litt inspirasjon til varmere strøk, så ligger det noen bilder på instagramen min.

*En entreprenør som reiser. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

0 kommentarer

Siste innlegg